Crema de carbassó (la definitiva)

“Mama, a mi m’agrada tot. Menys tres coses: el pebrot, la ceba i el carbassó. La resta m’agrada tot”. La majoria de mares, davant d’una frase així dita pel seu fill de tres anys i mig, pensarien que és fantàstic que el seu fill mengi (gairebé) de tot. Però jo, que sóc com sóc, vaig pensar que això no podia quedar així, tenia una missió, un challenge accepted com diria Barney Stinson. Vaig decidir que li demostraria que sí, que li pot agradar el pebrot, la ceba i el carbassó. El pebrot és un tema més complex, però el carbassó i la ceba ho tenia fàcil: trobant la crema de carbassó perfecta. I la vaig aconseguir.

Quan li explicava que estava menjant ceba i carbassó va riure: “mama, així sí que m’agrada, però només així”. Només així és un altre repte que també aconseguirem. Però serà un altre dia.

Així doncs, amb aquesta recepta reprenc el blog que, els nouvinguts no ho notareu però els vells amics sí, ha tornat amb molts canvis. Ha estat parat més d’un any així que l’objectiu és tornar amb força, amb un nou disseny i sobretot un nou format de receptes que espero us agradi. I si no és així l’espai de comentaris és tot vostre.

infografia carbasso completa

 

3 pensaments sobre “Crema de carbassó (la definitiva)

Deixa un comentari

