And the Best Blog Award goes to…

Últimament hi ha un autèntic boom de blocs de gastronomia. D’aquesta última fornada, un  dels que val la pena seguir és Tramussos d’Àfrica. Rosanna Carceller és periodista i es nota. No només valora els llocs on va a menjar sinó que va més enllà i ens parla de qui hi ha darrera. I per si fos poc també cuina i ens regala receptes bones, boniques i barates.

Per això hi ha qui ha pensat que mereix un Best Blog Award, un premi entre blocaires novells per guanyar visibilitat. Seguint la cadena, ella ha tingut la gentilesa de donar-me’l a mi. Moltes gràcies Rosanna! Només hi ha un problema, ja no te’l puc donar a tu.

best-blogEn general no sóc partidària de seguir cadenes, però aquesta m’ha semblat simpàtica, i al final es tracta de parlar de blocs i arribar a gent, per tant accepto el premi. La penyora és que em toca contestar algunes preguntes personals.

1. ¿Con qué libro disfrutaste muchísimo?  No sé si gaudir és el verb apropiat, però em va impressionar molt Purga de Sofi Oksanen.

2. ¿Te gusta hacer postres o eres más de salado?  No puc triar. Es com demanar si estimes més la mare o el pare. Jo sóc de primer, segon i postres.

3. ¿De pequeña/o qué querías ser de mayor?  Cada mes canviava d’opinió: biòloga, astrònoma, periodista…  i aquí em vaig quedar.

4. ¿Te imaginabas algún día creando un blog? No m’ho havia plantejat seriosament fins que uns amics em van reclutar per La Gulateca. I m’hi vaig aficionar tant que vaig crear aquest. ¡No querías caldo…!

5. ¿Eres más de playa o montaña? Muntanya, sens dubte.

6. ¿Qué época del año te gusta más? Primavera.

7. ¿Qué comida es la que más te gusta? M’agrada tot. Seria més fàcil dir què no m’agrada de menjar. Però si m’he de quedar amb un plat la sopa torrada amb pilotilles.

8. ¿Tienes animales en casa? No. Cap.

9. ¿Qué cosa te da mucha pereza hacer? Escoltar l’última declaració de Toni Cantó.

10. ¿Sigues mandando postales cuando vas de viaje?  Sempre he estat un desastre amb les postals, les acabava enviant des de casa quan ja havia tornat.

11. ¿Qué sitio te gustaría visitar? Japó.

Ara em toca a mi!!!! And the BEST BLOG AWARD goes to…

1. Embadalits

2. Cook me tender

3. El mini-crític gastronòmic

4. Peusdeporc.com

5. Meteocook per Míriam Santamaria

6. Què cuino avui

7. Sabores de colores

8. Inclemencias meteorológicas

9. The Carbons Obsession

10. La Gulateca

11. La memoria del pan

¡¡FELICITATS!!

Las preguntas que han de responder los premiados son las mismas que nos han formulado a nosotros.

Para recibir este premio hay que cumplir unas normas:

1. Nombrar y agradecer el premio a la persona que te lo concedió y si aun no sigues su blog, debes hacerte seguidor.

2. Hay que responder a 11 preguntas que te formulará quien te lo ha concedido.

3. Debes conceder a 11 blogs que te gusten (tienen que haber empezado hace poco y tener menos de 200 seguidores)

4. Hacer 11 preguntas a las que deberán contestar tus premiados.

5. Informar del premio a los premiados.

6. Visitar los blogs de los que han sido premiados junto contigo.

7. Evita mandar el premio al blog que te lo concedió a ti, para que la cadena no se rompa.

Deixa un comentari

