Arròs amb bledes i musclos

Dels creadors de l’arròs amb espinacs arriba l’arròs amb bledes. Reconec que mai m’han agradat gaire les bledes, però en aquest arròs em semblen espectaculars. Sembla mentida que un plat tan senzill, tan econòmic, amb tants pocs ingredients sigui tan gustós. Jo segueixo la recepta que va publicar el Comidista, però en aquest cas hi vaig afegir uns musclos oberts al vapor. Per en Lluc vam reservar els més petits i no els hi va fer cap fàstic. En un àpat va menjar bledes i musclos. Impossible is nothing.

3 pensaments sobre “Arròs amb bledes i musclos

  1. Ei, això té una pinta boníssima! Et dic una cosa: les bledes són una descoberta… A mi abans no m’agradaven, i des que m’influeix una cuinetes, m’encanten! A més, la combinació amb arròs és genial. I la veritat, ho tastaré tot amb musclos, perquè ha d’estar d’escàndol. Quina sort té el Lluc…

Deixa un comentari

